Monday, October 24, 2011

Singapur, päev 3 - Kuala Lumpur, päev 1

Niisiis ärkasime jälle maailma kõige varem ehk 9:20. Jõime hommikukohvi ja kihutasime välja. Sõitsime üsna otse Sentosa saarele.

Vaatasime kohalikku maskotti Merilõvi ehk Merlion'i (lõvi pea ja kala sabaga tegelane), sõime huvitavamaitselisi jäätiseid, sõitsime ülevalt vaateplatvormilt alla - mina, Markus ja Jane miski Skyridega, mis kujutas endast nagu suusalifti (ilma suuskadeta muidugi), Raiko ja Tarmo miski Luge'ga, mis oli nagu ilma mootorita hobikart vms. Kogu allasõit oli 1,2 km pikk ja meeste arvates natuke liiga aeglane (aga need on hullud ka muidugi). Seejärel jalutasime tagasi Monoraili peale ja sõitsime jälle linna. Peas kummitas terve päeva pärast Simpsonite multikast meelde jäänud Monoraili laul :D

Linnas kõndisime metroo peale suunaga lennujaama poole. Üritasime samal ajal püüdlikult ringi vaadata et kas mõnda söögikohta tee peale ei jää - noh ega eriti ei jäänud. Jõudsime lennujaama välja, siis seal alles sõime mingis kohalike sööklas jälle maitsvat nuudlisööki, mina, Tarmo ja Jane mingit kalapallisuppi, Markus kana nuudlitega ja Raiko karriga kana. Vitsutasime ennast täis ja lippasime edasi lennuki peale.

Olulisemate vahejuhtumiteta saime lennukisse ja minema. Õhkutõusmisega jäime pisut hiljaks, enne meid oli umbes 8 lennukit ootamas, peale meid veel umbes 10 või nii :) Pilt sellest nägi välja selline:

Maandusime Kuala Lumpuris kus parasjagu lõi välku nii mis kole ja kohati sadas vist vihmagi (otseselt märjaks ei saanud). Välgu-show oli aga tõeliselt võimas, sellist Eestis naljalt ei näe. Läbisime turvakadalipu ja otsisime omale mingi bussi mis meid siis linna viis. Ega me enne reisi ei viitsinud endale selgeks teha vahemaid ega midagi, täitsa üllatusena tuli see, et buss sõitis linna 1h 15m ja teekonna pikkus oli üle 60 km :D

Jõudnud China Towni, asusime siis oma hotelli otsima. Avastasime oma suureks üllatuseks, et meie hotell asub täpselt hiinalinna kesksel ostutänaval, sissepääsu leidsime kuskilt kaubalettide vahelt :D

Seadsime ennast sisse, käisime korra väljas ja ostsime nurga pealt 7-elevenist paar topsi nuudlisööki, sõime kõhud täis ja lugesime päeva lõppenuks. Nüüd naudime euroopalikke mõnusid nagu näiteks internet hotellitoas ;) Ah jaa, Tarmo ja Jane tuba teisel korrusel on pisikene ja ilma aknata. Meie tuba on täpselt ühe voodi laiuse jagu suurem ja aknaga... mis avaneb koridori :D Haruldane!

Kohe läheme ära magama ka, kell on juba öö.

1 comment:

1. Me ei ole tähele pannud, järelikult on see salajane osa väga hästi õnnestunud :D