Friday, February 22, 2013

Phuket 23.02.2013

Ärkasime hommikul selle peale, et Marko ja Anna ukse taga koputasid. Oma suureks üllatuseks avastasime, et kell on juba 10:40. Viimane aeg kerge hommikusöök põske pista ja basseini ujuma minna. Seekord sõime juustusaia ja kiirnuudleid ja jõime kohvi peale.

Vedelesime basseini ääres poolteist tundi, päike oli pisut pilves, mis oli väga hea, sest eilsest päikesepõletusest olid veel kõik kohad valusad. Muuhulgas läks ka täpselt nii nagu ma arvasin, et hakkasime basseini ääres Marko juhatusel jooga-asendeid harjutama. Mingid lamamistoolis lebotavad soome tibid vaatasid meid nagu pooletoobiseid. Siis sättisime ennast valmis, läksime rentisime omale kaks rollerit ja sõitsime Suurt Buddhat vaatama. Marko oli esimest korda rolleri roolis.

Me sõitsime ees ja hoidsime neil silma peal. Poolel teel mäkke Buddha juurde kadusid Marko ja Anna ära meie tagant. Keerasime otsa ringi ja läksime vaatama mis värk on. Selgus, et kütus oli otsa saanud. Raiko sõitis mäest alla tagasi kütuse järgi. Siis sõitsid mööda kaks noormeest ühe rolleri seljas, kes naersid korraliku kõhutäie ja sõitsid edasi, siis tulid tagasi ning küsisid kas meid saab äkki ära viia. Ütlesime, et meil on tegelt kõik okei ja juba keegi läks bensu järgi. Pärast mõtlesime et huvitav mismoodi me viiekesi selle rolleri seljas oleks üles sõitnud.. Aga Raiko tuli peagi tagasi ja valasime pudelitäie paaki. Tõi lisaks veel ka puhastatud pomelot mis oli väga mahlane ja hea. Sõitsime siis edasi, umbes 50 meetri järel avastasime bensuputka. Polekski väga vaja olnud nii kaugele tagasi sõita..

Põristasime siis Buddha juurde, meid Annaga ei lastud väravast sissegi ilma, et meile mingeid kehakatteid ümber ei pandud... Tülgastavad hoorapurikad nagu me oleme - oma miniseelikute ja lühikeste pükste ning paljaste õlgadega.

Kõndisime seal ringi, vaatasime Buddhat ja imetlesime vaadet. Lisaks sai kohapealt osta maitsvat kookosejäätist 25 bahti eest ja Anna ostis mingeid ägedaid salve erinevate tervisehädade korral peale määrimiseks.

Siis alustasime tagasisõitu mäest alla. Tee peal sai pisikesele elevandikutsikale kurki anda ning pai ja pilti teha 100 bahti eest.

Sõitsime hotelli poole tagasi, viimase mäe peal enne Patongi kadusid Marko ja Anna jälle ära. Keerasime otsa ringi ja otsisime nad üles. Kütus oli jälle otsa saanud. Loomulikult ei töötanud ju kütusenäidik ka. Raiko sõitis tagasi Karoni poole kütuse järgi, me istusime ja ootasime nagu käod tee ääres.

Seekord läks kiiremini, Raiko sai mäest alla sõites lausa 90 km/h kätte ;) Tuli ruttu tagasi, valasime pudelitäie paaki ja Raiko käis isegi veel pudelit tagasi viimas. Jätkasime sõitu hotelli poole.

Jõudsime õnnelikult kohale. Esimese asjana muidugi otse basseini nii, et vett lendas. Mõnulesime mingi pool tunnikest bassu ääres, seejärel sättisime ennast linnakorda ja läksime sööma.

Täna oli meil lausa plaan paigas - oli vaja süüa sushit! Läksime rannas asuvasse SushiBoxi ja sõime seal väga suure hunniku sushit ära (kokku mingi 36 tükki nelja peale). Koos jookidega maksis söögikord kokku 1227 bahti.

Sealsamas kõrval oli kaubanduskeskus, mida samuti külastasime. Selgus, et keskus on viimasest korrast palju muutunud ja mitte paremuse suunas. Nägi välja nagu Kadaka turg nõuka-aja lõpupoole.
Kõndisime mööda rannaäärset ostutänavat edasi. Vahepeal kuskil soetasime ühe "turismiettevõtte" käest homseks reisi Koh Lantale, väheke maad edasi ostsime Raikoga kärumüüjalt värsket puhastatud arbuusi ja mangot. Väga-väga maitsvad puuviljad on siin ikka. Jalutasime Jungceyloni kaubamajani välja.

Meie Annaga ründasime otsustavalt suveniirimüüjaid allkorrusel, Raiko tegi väikese tiiru t-särgipoodides aga ei leidnud midagi, Marko teatas et tal pole midagi vaja ja tema läheb sinna lähedale Roxy õllekasse. Raiko läks samuti talle sinna järgi. Meie Annaga nautisime ostlemist mingi tunnikese ja siirdusime siis Roxysse meeste järele.

Sealt jalutasime hotelli poole, olles pähe võtnud, et täna peaks kindlasti omale massaazi soetama. Jõudsime hotellini välja aga ei leidnud ühtegi ägedat massaazikohta. Läksime teisele ringile ja mingist kõrvaltänavast leidsime siis täpselt õige koha. Tund aega tai massaazi maksis 200 bahti, tund aega jalamassaazi samapalju. Raiko ja Anna võtsid Aloe Vera massaazi, mis pidi päikesepõletuse puhul väga hea olema ja maksis 450 bahti, Marko sai tai massaazi ja mina valisin jalamassaazi. Tund möödus nigu niuhti. Lisaks jalgadele masseeriti mul käsi, turja ja pead. Ikka täiega mõnus oli. Kuidas teistel läks, peab teiste käest küsima. Rahulolevate nägudega olid nad küll ja millegi üle ei nurisetud.

Läksime poest läbi ja ära hotelli. Seekord ei raatsinud isegi basseini minna kuna igasugu mõnusad õlid olid peale määritud. Otsustasime minna hoopis hotellituppa kaarte mängima, kodustega skypema ja sööma. Hommikul kell 7 peame hotelli fuajees juba kulpi lööma kui transfeer meile järele tuleb. Veel on vaja asjad pakkida ja ehk natuke magadagi.