Tuesday, February 26, 2013

Koh Lanta 26.02.2013

Äratus enne kella 9:00. Mina ärkasin rõveda migreeniga. Saatsin Raiko sööma, võtsin Ibustari sisse ja keerasin tagasi magama. Raiko käis Anna ja Markoga söömas ära, tuli tagasi ja teatas, et lähevad ujuma ja päikest võtma. Täna nimelt on meie siinviibimise jooksul esimest päeva päikest näha. Soovisin talle edu ja keerasin külge. Migreen võttis muudkui tuure üles. Raiko tuli mõne aja möödudes, pani linnariided selga ning nad läksid jalutama ja homseks reisi uurima Phi Phi saarele. Mina võtsin jälle tabletti, jõin vett, siis läksin oksendama, siis võtsin uue tableti ja keerasin uuesti magama. Vahepeal käis jälle Raiko toas, pikutas siin natuke, siis nad läksid kõik jälle Dorise ja Lennarti juurde, istusid seal rannas ja mängisid täringuid.

Korra kella 15 paiku tuli mul tunne, et juba päris hea on olla, prooviks püsti tõusta. Aga ei. Ikka pea lõhkus ja iiveldas. Pistsin jälle tabletti ja üritasin edasi magada. Kella 17 paiku vist tuli Raiko, käis dushi all rannaliiva maha pesemas ja pani linnariided selga. Nad läksid sööma. Palusin omale apteegist mõnda migreenirohtu küsida ja natuke midagi süüa tuua. Ah jaa, vahepeal lasin Raikol alt restoranist omale banaani tuua. Sõin pool ära.. ja see tuli sama teedpidi tagasi. Ei hakanud teise poolega vaeva nägema.

Teised tulid söömast umbes kella poole kaheksa ajal õhtul. Raiko sai apteegist mingit imerohtu nimega Avamigran, mille sissevõtmise järel hakkasin ennast vaikselt juba inimesena tundma. Kella 20-ks sain juba ennast jonksu ja peavalu oli läinud. Päris püsti ei kannatanud veel seista, ei jaksanud käsi ega jalgu hästi tõsta. Istusime meie toas ja kasutasime internetti. Raiko ja Marko käisid vahepeal linnapeal homseks Phi Phi saare reisi ostmas. Kella 22 paiku läksime basseini äärde täiskuud vaatama, sest ma ei leppinud sellega, et ma pole terve päeva toast välja saanud. Istusime seal mingi pool tunnikest, siis tulime tagasi ja mängisime täringuid.

Homme on äratus kell 7, kell 7:30 on hommikusöök ja kell 8 tullakse meile juba järgi. Kõik juba magavad õndsa und, mina istusin veel üleval, et saaks Skypes Janele õnne soovida, kes täna meie juures kodus oma sünnipäeva peab. Soovid soovitud, kerin ka ära magama.