Sunday, July 21, 2013

Eurotrip 2013 - päev 8 - Šveits-Lichtenstein-Austria-Saksamaa-Austria-Slovakkia

Äratus kell 6:00. Pakkisime oma telklaagri kokku rekordilise ajaga ~20 minutit ning panime Lichtensteini suunas punuma. Olime pähe võtnud, et joome seal kohvi ja sööme hommikusööki. Paraku osutus kogu riik nii väikeseks, et sealt ei leidnud isegi normaalselt bensukat kust mõistliku hinnaga kohvi saaks - sõrmkübara suuruse espressotassi eest küsiti €2,50. Ajasime ninad püsti ja sõitsime edasi Austria poole. Leidsime lõpuks Austriast kõrvuti seisvad McDonaldsi ja bensiinijaama. Sõime hommikusöögiks burgereid ja jõime kohvi (ma ei teadnudki, et enne kella 12 on mäkkides teine menüü - ainult hommikusöökidega - ei mingit juustuburgerit ega friikartuleid). Mõne aja veetsime veel bensuka juures asju paremini pakkides ja plaane tehes. Siis sõitsime edasi.

Sihtpunktiks seadsime Seegrotte kaevanduskoopa, kus on väidetavalt Euroopa suurim maa-alune järv. Järve pindala on umbes  60000 m2, sügavus kõigest 1,2m. Koopas on aastaringne temperatuur 9ºC. Saime koopas ekskursiooni ja väikese paadisõidu. Meie giidiks oli üks pikk kohalik noormees, kes selle peale, kui kuulis, et me oleme Eestist, ütles väga viisakalt "tere" ja lahkudes "aitähh ja head aega". Hämmastav.

Peale jahedat koobast sõitsime läbi veel ka lähedalasuvast lossist. Sinna sisse ei lastud, seega tegime tiiru ümber ja klõpsutasime niisama pilte teha. Kell oli juba üsna palju, seega alustasime oma tagasiteed, järgmiseks sihtpunktiks Slovakkia. Jõudsime kämpingusse õhtul päikeseloojangu aegu. Õues oli endiselt mingi 27 kraadi sooja, õhk oli kuum ja basseinis vesi soe. Suurem osa seltskonnast läks kohe kiirelt ujuma. Panime telgid püsti ja tegime süüa. Lõpuks vajusime ära magama - äratus tuleb varajane.