Saturday, July 20, 2013

Eurotrip 2013 - päev 5 - Holland-Belgia-Luxembourg

Ärkasime natuke peale kella 8. Üsna pea tuli kämpingutädi nägude kontrolli tegema. Õnneks näod sobisid. Ta ütles ka et ta üldiselt ei taha inimesi ilma neid nägemata sisse lasta.. et äkki on pärast "rändurid". Usun, et ta mõtles selle all mustlasi.

Tegime omale hommikukohvid ja sõime pannkooke moosiga (pannkoogid olid eile kaasa ostetud - 15tk pakis). Nämmu! Raiko tegi ka eileõhtuse supi soojaks ning see pisteti ka nahka. Sai vähemalt poti tühjaks tehtud ja puhtaks pestud.

Käisime Elkuga dushi all. Selline popp dush, et paned 1€ seinas asuvasse pilusse ja siis tuleb dushist umbes 5 minutit järjest vett. Saime end pestud. Kraanikausis pesin ka pisut Elku riideid.

Pakkisime oma elamised kokku, sõitsime respa juurde, kus maksime oma seltskonna ööbimise eest kokku 50 eurtsi, seejärel väljusime kämpingust ja läksime uuele Hollandist väljumise katsele.

Seekord läks õnneks - saime Belgiasse. Panime sihtkohaks Bouilloni linna ja hakkasime sõitma. Oma ~190 km sõidu jooksul tegime ühe väikese peatuse suuremas bensujaamas, kus Gretsu söötis oma titat ja meie söötsime oma "titasid" pehmete vahvlitega ning kasutasime vesikäimlat.

Kella kolme ajal jõudsime Bouilloni linna, kus külastasime kohalikku vana kindlust. Väga hästi säilinud ja väga autentne nägi välja. Veetsime seal lõbusad paar tundi.

Peale turistitamist käisime läbi lähedalasuvast poest. Ostsime näkse ja jäätist. Sealt sõitsime edasi järgmise lossi juurde, milleks oli siis Bourscheid Château ja mis asus vaid tühised 99 km eemal. Jõudsime sinna sutsuke peale kella 17:00, loss suleti turistidele kell 17:30. Ei hakanudki sinna sisse trügima kalli raha eest vaid tegime niisama väikese tiiru ja mõned pildid.

Järgmiseks seadsime navigeerimisseadmed meid Luxembourgi linna juhatama ning sõitsime sinna. Lux-bourgis oli plaan kohtuda P.J'ga ehk mu endise kalli kolleegi Piretiga, kes on pärit Kadrinast ja kes praegu juba aastaid Lux-bourgis töötab ja linna lähedal külas elab ning kes lubas lahkelt meile linnaekskursiooni korraldada.

Meie navigeerimisseade juhatas meid Pireti antud aadressi järgi millegipärast kuhugi hoopis teise linna otsa ning seda õhtuse tipptunni ajal. Sihtpunkti jõudsime peaaegu tunnise hilinemisega.

P.J. juba ootas meid rõõmsalt tee ääres. Tõstsime oma autost Elku teise autosse ja võtsime P.J. enda juurde. Kuna selgus, et kohalikele kommetele vastavalt suletakse viimani lahti olev toidupood umbes tunni pärast, põrutasime kõigepealt sinna ja ostsime omale õhtuks ning hommkuks söögid. Kuna kell oli juba üsna palju (ja ennist ummikus olles olime  suurt osa linnast juba näinud), seadsime end sõitma hoopis P.J. koduküla lähedal asuva kämpingu suunas.

Kämping asus Moseli jõe kaldal mõned kilomeetrid Schengenist. Teisel pool jõge oli Saksamaa. Viskasime reisijad ja telkimis- ning söögitegemistarbed maha ning läksime Raikoga P.J.-d koju viima. Mõtlesime, et meil on ilusti mingi poolteist tundi aega kuni kämpingu tõkkepuu kinni pannakse. Sõitsime ilusti rahulikult ja imetlesime kohalikku loodust. Käisime ka P.J. elukaaslase Nicolas'ega tutvumas. Lobisesime rõõmsalt juttu ajada kui Raino helistas, et meie tagavaragaasiballoon ei tööta reisipriimusega ja käbedalt on vaja uut ballooni. Jätsime P.J. ja Nicolas'ega head aega ja tormasime teel nähtud bensujaama. Selgus, et seal pole sellist gaasi, mida meil vaja. Põrutasime 8km eemale külla, kus oli ühe tee peal kuus eri erinevat bensiinijaama. Mitte üheski polnud vajaliku gaasi. Läksime sama targalt kämpingusse tagasi.

Raino suutis meie noormeestest naabritelt nelja 0,33l A'le Cocki purgiõlle eest gaasi laenata, mille peal keetsime omale potitäie kartuleid. Kaasavõetud kiirgrillil küpsetasime paneeritud kanapihve mozzarellaga ja grillvorste. Sõime kõhud mõnusalt täis ja keerasime ennast magama ära. Head ööd!