Monday, March 6, 2017

Soojamaareis 2017/Päev 6 - Koh Samui

Ärkasime 8:30 paiku. Ajasime end riidesse ja läksime hommikusööki sööma. Teistel olid juba kõhud täis ja lapsed vees. Me mõtlesime veel, et on hea mõte mitte ujumisriideid kohe selga panna.. no ja tegelikult ei olnud. Elis pugis kähku kausitäie krõbinaid piimaga ja lippas ülesmäkke tuppa oma ujumisriideid selga panema. Edasi olime kõik vees või selle ääres umbes kella 11ni. Siis läks päike nii kõrvetavaks, et targem oli varju pugeda. Raiko ja Marx läksid poodlema ja lõunasöögiks mingeid nuudleid ja puuvilju tooma. Otsustasime nimelt, et edaspidi sööme lõunaks mingit kerget nuudlit või näkse ja restoranitame õhtuti pigem. Siis ei jää enne reisi lõppu ehk vaeseks. Mina istusin basseini ääres varjus, lobisisesin Mari ja Arvoga ja üritasin blogiga järje peale saada. Plikad olid toas peidus ja Viivika ja Rasmus ka. Raiko ja Marx jõudsid tagasi, tõid nuudleid, küpsiseid ja puuvilju. Lõime laagri lahti hotelli koridori peale. Tassisime toolid kokku ja istusime ja sõime mõnusasti. Peale sööki oli jälle basseiniaeg. Marx ja Raiko andsid kuhugi allkirja, et hotell pole süüdi kui nad ära upuvad ning võtsid omale kahepeale ühe kajaki, millega merele sõudsid. Mari ja Arvo läksid mopeediga saart avastama. Meie Viivika ja lastega jäime basseini äärde. Raiko ja Marx tulid elusalt tagasi, Arvo ja Mari ka. Mulistasime kokku mõned tunnid, siis tellisime omale tädi käest takso järgi, kes meid Lamai'sse viis kus ööturg oli. Taksoks oli suur viie istekoha ja kastiga pick-up auto. Lapsed ja mina Viivikaga istusime sees, mehed ja Mari sõitsid kastis. Taksojuhiga sai kokku lepitud, et tuleb meile kell 21 järgi. See sobis. Turg oli vahva. Kitsas tänav oli kahelt poolt ääristatud müügilettidega, pakuti absoluutselt kõike mis süüa kõlbas (ja osasid asju mis minu arust eriti ei kõlvanud). Selle toidukaupade tänavaga risti oli teine tänav, kus müüdi tööstuskaupu - riideid ja nodi-nänni. Kõndisime noditänava lõppu ja leidsime väga niru väljanägemisega söögikoha, kus nägime kurja vaeva enda arusaadavaks tegemisega. Söök aga oli, nagu ikka, suurepärane! Sõime kõhud täis, võtsime kõrval asuvast pannkoogikärust banaani ja shokolaadiga pannkoogi ja sukeldusime tagasi turumöllu. Eesmärk oli osta Elisele bikiinid, et illuminaatorikujulist päevitust seljal üle päevitada. Seda ka leidsime, polnud probleemi. Tänavale jäänud 7-elevenist võtsime Raikole õlle ja mulle ühe kehakoorija pulbri. Söögitänavast sai Elis omale jälle "praetud" jäätise.  Kesksel ristmikul korraldati tuleshowd, seisime ja vahtisime seda, suud ammuli. Natuke filmisime ka. Noored nolgid, kindlasti alla-20-aastased, vehkisid kahest otsast põleva kaikaga ja nööri otsas olevate tulepallidega nagu proffid. Eks nad olid harjutanud ;) Siis oli kell palju. Läksime tagasi kohtumispaika. Marx ostis teepealt veel väikse koti küpsetatud satikaid ja rohutirtse, noh, et lõbusam oleks. Raiko võttis hunniku puuvilju - mangostiine, rambutane ja longaneid. Lisaks poest veel tillukesi banaane ja ühe pomelo.  Sõitsime tagasi hotelli. Viivika pani Rasmuse ja Gerda magama, meie käisime jälle rannas mõõna vaatamas. Seekord oli meri veel kaugemal kui eelmisel õhtul. Istusime, sõime puuvilju, mehed sõid erinevaid sitikaid ja tundsid sellest siirast ja valjuhäälset rõõmu. Kuna tervet kotitäit ei jaksanud ega ka tahtnud ära süüa, siis ülejäägid söödeti kohalikele kassidele, kes selle üle samuti väga palju rõõmu tundsid. Natuke skaipisime veel Rompsiku ja emaga ning läksime siis ära magama.