Sunday, March 5, 2017

Soojamaareis 2017/Päev 4 - Bangkok - Koh Samui

Hommikul ärkasime lennujaamahotellis. Konditsioneer tegi öösel põrgulärmi nii, et ma olin sunnitud selle mingi kella 1 ajal välja lülitama. Sellest tulenevalt oli hommikul tuba nagu saunas, akna avamine oluliselt ei aidanud, kuna aken avanes päikese poole ja õues oli umbes kümme kraadi veel soojem. Põgenesime toast ja läksime hommikusöögile. See oli väga rikkalik ja maitsev, mitte ühtegi halba sõna ei saa öelda. Peale hommikusööki külastasime kohalikku basseini. See oli veel ägedam :) Vesi oli soe ja bassein täpselt parasjagu sügav. Mulistasime seal paar tundi lausa. Peale kella 11 läksime tuppa, pakkisime oma asjad ja kirjutasime end hotellist välja. Lasime endale takso ka tellida. See viis meid tühise 16 minutiga lennujaama.  Võtsime Air Asia masinast pardakaardid ja otsisime üles oma edasise reisiseltskonna - Marguse, Viivika, Gerda, Rasmuse, Arvo ja Mari. Läbisime passi- ja turvakontrolli ning sättisime ennast oma värava juurde istuma. Aega oli 2,5h vaja parajaks teha. Lapsed rallisid ringi ja istusid kuskil nurgas maas. Me korraldasime väikese pikniku oma kaasavõetud topsinuudlite, lahustuva kohvi ja veekeeduspiraali ning termosega ;)  Rääkisime väga elavalt senise reisi muljeid ja nii see aeg tiksus vaikselt täis. Läksime lennukisse ja lendasime Surat Thani. Lennujaamast läksime otse suure bussi peale, mis viis meid Donsak sadamasse, kust kiirustati meid jällegi praami peale, millega saime lõpuks Koh Samui saarele Lipa Noi sadamasse. Astusime esimeste seas maha, võtsime esimese suurema sõiduki juhi hõlmast kinni ja kauplesime kogu seltskonna transportimise hinna 1000 bahti peale (esimene hind oli vist 1300 äkki). Sõitsime vast 15 km ringis ja jõudsime ilusti hotelli kohale. Hotell on muidugi väga vinge, ikkagi Resort & Spa ja puha. Teenindajad ilusti vormides ja kõik naeratavad-kummardavad igal möödumisel.  Meie toad olid millegipärast suurema maja kolmandal korrusel. Maja ise üsna mäe otsas. Viskasime kodinad tuppa, ujumisriided selga ja basseini ning restorani otsima. Need olid siis all mere ääres. Kui ma ütlen all, siis ma mõtlen seda nagu sporti kohe.. ikka ALL. Selle nädalaga saab siin omale Erika Salumäe jalalihased. Sõime restoranis õhtusöögid. Nentisime, et hädasti on vaja leida mingi muu söögikoht. Söögid on küll suurepärased aga nädala lõpuni me oma palgaga välja ei vea. Hinnatase vastab igati Resort & Spa nimele ;) . Peale sööki istusime basseini ääres pisut. Elis proovis kohe vee ka järgi, teised ei läinud, sest kell oli palju.  Vahepeal oli Raiko käinud respas ja soetanud omale nädalaks mopeedi. Ikka vaja käia siin-seal.. ja hotelli lähedal pole ühtegi poodi. Tegime siis väikse tiiru teepeal nähtud 7-elevenisse, kust raiko võttis paar õlut ja mina ühe viinamarjamahla ja küpsiseid. Elis pikutas senikaua hotellis ja vaatas multikaid. Tulime tagasi, vaatasime natuke telekat ja lugesime päeva lõppenuks ning läksime ära magama.