Friday, November 4, 2011

Karon, Phuket, päev 6

Heipparalla, ärkasime täna kella 9 ajal hommikul, kuna rollerirenti jätkus kella 13-ni ja seda ei saanud ometigi lasta raisku minna. Viskasime omale Raikoga riisipudrud sisse, kohvid sinna otsa ja läksime Tarmo ja Janega Patongi shoppama. Markus jäi meist magama hotelli. Jätsin talle kirja, et teeks omale süüa kui ärkab ja et me tuleme tagasi kella 13 paiku.

Väikese vahepalana avastasime, et pesumaja, kus ma meie pesusid pesta lasin, oli jätnud kõik Raiko valged t-särgid meile tagastamata. Raiko leidis meile tagastatud pesu hulgast ka ühe võõra särgi. Sõitsime sealt läbi ja andsime võõra ära ning võtsime omad kaasa.

Sellegipoolest jõudsime Patongi tobedalt vara, Jungceyloni kaubakeskus polnud veel lahtigi, nad avavad siinkandis asju alles kell 11! Tegime Raikoga Burger Kingis aega parajaks, Tarmo ja Jane läksid kuskile mujale ostlema niikauaks. Kui kaubakeskus lahti tehti, läksime poodlema, Raiko üles särke vaatama, mina alla korrusele turuosakonda muud nänni otsima. Avastasin täiega mõnusa toote - kookosõli. Seda võib endale peale määrida ja sisse süüa, eriti hea on juuksepalsamina kasutada, lõhnab väga nämmalt. Kolasin seal mingi tunnikese vist üksi ringi, kauplesin omale mõned lõhnavad seebid ja muud turistikaupa. Saime kella 12 paiku Raikoga kokku, tuli välja, et ta oli mind seal all korrusel juba kolm suurt tiiru taga otsinud aga ju me siis kõndisime üksteise järel :D. Tarmo ja Jane olid juba mingisse kolmandasse kaubakeskusesse läinud. Kuna meil aega eriti raisata ei olnud, läksime neile järgi ja rollerdasime sealt tagasi hotelli.

Kuna väljas oli tõeliselt kuum keskpäev, ajasime Markuse ujumispükstesse ja hüppasime kõik mulksuga hotelli basseini. Muuhulgas üritasime teha liikumise pealt pilte, ei õnnestu eriti ikkagi. Paremad palad on siin.

Praadisime ennast päikese käes mõne aja kuni tühi kõht endast märku andma hakkas. Tarmo ja Jane läksid oma tuppa nuudleid vitsutama, meil aga on nuudlitest mõneks ajaks kõrini, läksime lähimasse pizzakohta pizzat sööma. Väga maitsev oli!

Markus tahtis tagasi hotellituppa, meie läksime Raiko, Tarmo ja Janega rannast suurt madu otsima. See on üks selline suur ja kuldne kuju, mis peaks olema meie rannas ja figureerib paljude postkaartide peal. Me muidugi ei teadnud täpselt kus see on, seega jalutasime randa ja hakkasime lihtsalt mööda veepiiri teisele poole kõndima. Õhk oli väga soe, vesi aga minu arust lausa tuline. Ma tean, et see kõlab uskumatult, aga minu arust õhkas merest sooja - nagu tavaliselt teetassi läheduses tunneb. Lained olid selles rannas uskumatult kõrged ja ägedad. Igatepidi väga mõnus jalutuskäik oli. See kuldne madu oligi muideks ranna teises otsas.. nagu ikka kui midagi otsid.

Klõbistasime paar pilti ja tulime teiselt poolt linna ringiga tagasi. Meie linn (või küla või mis iganes ta ka ei oleks) on nimelt nii tobedalt ehitatud, et otse keskelt läbi ei saa, tuleb tobe suur ring teha et rannast meie hotelli jõuda.

Tegime selle suure ringi siis ära. Tänases plaanis oli kindlasti ka Tai massaazhi minna. Jane ja Tarmo läksid sinna otse, meie Raikoga tundsime ennast väga higistena ja tahtsime enne ikka vee alt läbi käia - siis on endal ka parem tunne. Läksime oma hotelli, mis on sobivasti massaazhisalongi lähedal, kasisime ennast puhtaks ja käsime muuhulgas ka basseinis mõne aja mulistamas. Vahepeal hakkas päike loojuma, mere kohal oli natuke helesinist taevast näha veel kui mäe pealt tuli meie peade kohale suur must pilv (ilma naljata, nii tumedat pilve mina enne näinud ei ole) kus siis lõbusasti välke muudkui lõi. Mõtlesime, et ega see õhtu meil vist sajuta ei jää. Mulistasime basseinis kuni kõrini sai ja tulime välja. Kui toa poole kõndisime, hakkaski vihma sadama. Seda sadas siis vahelduva eduga mingi tunnikese.

Tarmo ja Jane tulid massaazist. Janele nagu isegi meeldis, Tarmo oleks rohkem rahulikumat massaazhi tahtnud. Läksime siis ka sinna.

Meile anti mingid valged hilbud, mis massaazhi jaoks selga tuli panna ja käsutati laua peale kõhuli. Peale pandi veel üks suurem lina. Läbi selle hakati siis mudima jalalabadest alates ja üles peani välja. Algul tasakesi ja õrnalt, siis tugevamini küünarnukkide ja -vartega. Lõpuks ronis massöör mul kõigi nelja jäseme ja kogu keharaskusega seljas. Mulle isiklikult väga meeldis. Kuskilt valus ei olnud, tekitas mõnusa rammestuse hoopis. Seda oleks võinud täitsa kõrvalt vaadata, oleks väga huvitav olnud, ma arvan.

Saime masseeritud, käisime kõrval asuvast poest läbi ja läksime hotelli tagasi. Tegime väikse õhtusöögi (eile ostetud sushi sõime ära ja ühe värske kollase mango magustoiduks, nämm!) ja vaatasime niisama telekat. Siis käisid Tarmo ja Raiko veel korra poes (kellegil oli üks õlu vähem kui teisel, ma ei mäleta kummal) ja läksime basseini äärde istuma ja vees mulistama. Mul hakkas juba täitsa jahe mõne aja pärast aga Markus keeldus ikka veel veest välja tulemast. Saime ta lõpuks erinevate ähvarduste ja lubadustega veest välja, läksime tuppa ja sättisime ennast magamiseks valmis. Praeguseks ta juba magab. Raiko loeb veel voodis raamatut ja mina krõbistan blogida. Kohe lähen ka ära magama. Homme hommikul pakime asjad ja kolime siit välja.