Tuesday, February 26, 2019

Soojamaareis 2019 / 26.02 Hanoi-Nha Trang

Ärkasime kella 8 ajal. Käisime ja mõnulesime hommikusöögibufees.. jeerum, me pole sellist valikut mitte kuskil mitte kunagi näinud! Õgisime ennast oimetuks. Seejärel pakkisime toas oma asjad, viisime kotid alla fuajeesse hoiule, kirjutasime ennast hotellist välja ja läksime jalutama. Mõtlesime, et oleks vaja ikkagi kiidetud “Train Streetil” käia, kui me juba Hanois oleme. Polnudki nii kaugel kui kaardi järgi tundus. Kõndisime sinna. Oli jah raudtee, kus kahel pool, väga lähedal, elati ja peeti restorane. Rong käib argipäeviti kolm korda läbi, õhtul peale 19. Nädalavahetustel on mingi muu graafik. Kahtlustan, et seda rongi peetaksegi seal ainult turistide pärast. Aga mine tea. Meie seda ei näinud.

Istusime ühte "restorani" maha, tellisime Raikole õlle, Elisele kookospähkli ja Rometile mangosmuudi. Mina sain kõike proovida :). Tegime pilte, mõnulesime ja jalutasime siis hotelli tagasi.

Hotellis palusime tellida omale takso, kes meid siis Hanoi lennujaama kohalike lendude terminali sõidutas. Sõidu eest küsiti 15$, sõit ise läks kähku.

Võtsime check-in aparaadist omale boarding passid, seisime ilmatuma pikas passi- ja turvakontrolli järjekorras, mis läks üllatavalt kiiresti. Tuvastasime oma värava ja mänguväljaku asukoha. Olid väga lähestikku. Läksime teisele korrusele mänguväljaku juurde hängima ja mängima. Oma väga suureks ja meeldivaks üllatuseks avastasime, et see mänguväljak on sel reisil siiani nähtutest ülivõrdes parim!

Lennutabloo oli ka sealsamas mänguväljaku kõrval. Jälgisime kuidas meie lend sai ilusti staatuse “check in open”. Istusime ja jõime Raikoga kohvi. Elis ja Romet mängisid mänguplatsil. Ühel hetkel vaatan - tablool kirjas “last call”. Midakuradit?! Kahmasime oma asjad ja lapsed ja tormasime väravasse. Seal polnud kedagi - ei reisijaid, ei töötajaid, ka lennukit ei paistnud. Kuskilt tuli mõõdukalt rahulikus tempos mingi meesterahvas, vaatas meie pileteid ja teatas, et kõik on ok, värav on õige ja lend läheb poole tunni pärast. Ehk et see “last call” oli siis check ini jaoks.. No kes siis nii teeb? Ma sain napilt infarkti!

Lennukisse saime ilusti, istusime Elise ja Rometiga ühel pool vahekäiku, Raiko oli üksi teisel pool. Raiko sai omale pinginaabriteks ühe miski ärimehe moodi noore tüübi, kes vahtis tahvelarvutist filmi ja samal ajal mängis telefoniga mingit mängu ning akna juures istus üks noor ema oma täiest kõrist röökiva umbes pooleteiseaastase titega. Mingi ime läbi jäi titt õnneks vait ja magama kui lend oli õhku tõusnud aga siis võtsid ruigamise üle teised lennukis reisivad tited, ja neid polnud vähe.
Lend ise oli lühike, umbes 1,5h. Selle ajal pakuti meie suureks üllatuseks ka väike snäkk - pakike pähklisegu ja teine pakike magusamaid kõrsikuid. Romet pidas õnneks isegi vastu kuigi nägi üsna väsinud välja.

Lennujaamast väljudes soetasime endale minibussisõidu hotelli. Sõit oli suts üle poole tunni pikk ja maksis 300000 VND (11,50€). Raiko sai omale pinginaabriks mingi Vietnami chicki, kes terve tee talle mingeid pilte näitas oma telefonist ja lobises väga raskesti arusaadavas inglise keeles. Jõudsime hotelli kella 19 paiku, kirjutasime ennast sisse (saime toa 15. korrusel) ja läksime randa vaatama ja süüa otsima. Rand tundus vahva, aga ega seal pimedas midagi näha polnud. Õhtul kell 20:00 oli õues 26 kraadi sooja.. nüüd hakkabki nii olema. Sõime üsna hotelli lähedal mingis kalatoite pakkuvas restoranis. Elis ja Romet said erandkorras friikartuleid ja kana. Mina sõin nuudlisuppi ja Raiko mingit haput mereannisuppi.

Kõhud täis, läksime tagasi hotelli ja vaatasime selle hotelli basseini ka üle. Bassein oli ilma soojenduseta. Vesi oli pigem jahe, aga mõnus. Kõik hüppasime korraks sisse.
Seejärel läksime tagasi oma tuppa. Vahtisime telekat ja jäime magama.