Friday, March 1, 2019

Soojamaareis 2019 / 01.03 Nha Trang-Mui Ne

Ärkasime kella 7:15 ajal. Käisime hommikusöögil, rahvast oli palju aga süüa oli ka veel täiesti piisavalt.

Peale sööki läksime tuppa asju pakkima. Raiko käis väljas ja otsis meile auto, mis meid teise linna pidi viima. Kellajaks sai kokku lepitud kell 10:00. Tunnike oli veel aega. Saatsin Raiko lastega jalust ära - basseini ujuma. Ise pakkisin asjad enam vähem kokku ära. Kui basseinis ka käidud oli, võtsime oma kodinad ja läksime ennast välja kirjutama. Auto tuli 10 mintsa varem. Ronisime Hyundaisse ja hakkasime sõitma. Sõitsime oma umbkeelse autojuhiga umbes pool tunnikest. Selle aja jooksul tegi ta võileivapeatuse - ostis mingist putkast omale suure võileiva - ja sõi seda siis roolis lahtise suuga, matsutamine häiris isegi Elist. Samal ajal tüübi telefon helises lakkamatult, kõik kõned olid lühikesed aga neid oli palju. Siis, olles peaaegu linnast väljas, keeras tüüp auto ringi ja hakkas tagasi sõitma. Sõitsime tagasi hotellini ja edasigi veel mingi 5 km. Raiko küsis et kuhu me sõidame, tüüp seletas midagi kohalikus keeles ja vehkis kätega. Niipalju siis sellest. Teisel pool linna servas saime teada mis värk on. Autot vahetasime. Kolisime oma pambud Hyundaist Toyota Innove’sse ja hakkasime jälle sõitma. Selleks ajaks oli hotellist lahkumisest möödunud tund. Päris halb ikka. Ja meil oli ette makstud, ei saanud tüüpi otse istmikku ka saata.. ega poleks vist osanudki. Sõitsime jälle läbi terve linna ja seekord siis edasi maanteele. Poole tee peal kuskil tõmbas meie juht jälle tee äärde ja astus sõnagi lausumata välja suitsetama. Raiko kasutas juhust ja pissitas Rometi kuskil põõsa ääres igaks juhuks ära. Sõitsime edasi. Autovahetuse tagajärjel kujunes muidu 4 tunni pikkune sõit 5-tunniseks. Õnneks pidas Romet selle ilusti vastu. Vaatas tahvelarvutist videosid ja tundis ennast hästi. Vahepeal näksis kaasa võetud banaani.

Jõudsime Mui Ne’sse hotelli. Kirjutasime ennast sisse ja tõstsime oma padajanni tuppa. Esimest korda reisi jooksul oli meil kahetoaline hotellituba :) Ajasime ujumisriided selga ja läksime rannaga tutvuma. Ossaraks kus olid lained... see pidi olema lohesurffarite paradiis ja ilma naljata, meri ning taevas mustasid neist.

Rannast läksime hotelli basseini äärde ja pistsime ennast sinna sisse. Romet on meil pisike külmavares, tema kaua ei olnud, aga me Elisega mulistasime kohe mõnuga. Siis läksime tuppa, panime kuivad riided selga ja linnapeale söögikohti otsima. Neid oli palju. Jalutasime mingi kilomeetrikese ja jäime siis ühte ilusamasse restorani pidama. Elis ja Romet said riisi kanaga, mina nuudlisupi sealihaga ja Raiko taldrikutäie grillitud hiidkrevette. Võtsin omale ka ühe alkoholiga kokteili, nimega “PS, I Love You”, mis oli maitsev aga päris kange. Pähe ei hakanud küll kuskilt otsast. Siinkandis on vist alkoholi joomine puhas raiskamine.

Peale sööki võtsime jälle lastele plaadijäätised ja jalutasime tagasi hotelli. Romet mängis veel toas natuke ja vaatas tahvelarvutist multikaid. Raiko ei viitsinud toas istuda vaid läks poodi puuvilju tooma. Sõime neid siis ka veel õhtul.

Veeretasime päeva õhtusse ja läksime ära magama.